00%
Ielādē...

YouTube Ads reklāmu veidi: kuru izvēlēties?

keyboard_arrow_down

YouTube ir viena no lielākajām video straumēšanas platformām pasaulē, kas piedāvā plašas iespējas uzņēmumiem sasniegt savu mērķauditoriju. Ar vairāk nekā 2 miljardiem aktīvo lietotāju mēnesī, YouTube reklāmas ir kļuvušas par būtisku digitālā mārketinga stratēģijas sastāvdaļu. Bet kā zināt, kuru YouTube reklāmu veidu izvēlēties? Šajā rakstā apskatīsim populārākos YouTube Ads formātus un palīdzēsim izvēlēties piemērotāko risinājumu jūsu biznesa vajadzībām.

1. Skippable in-stream reklāmas

  • Kas tās ir?

Šīs reklāmas parādās pirms, laikā vai pēc YouTube videoklipa. Lietotāji var izlaist reklāmu pēc 5 sekundēm.

  • Priekšrocības

Maksājiet tikai tad, ja skatītājs noskatās vismaz 30 sekundes vai visu reklāmu.

Lieliska iespēja sasniegt mērķauditoriju ar īsu, iespaidīgu ziņojumu.

  • Kad izvēlēties?

Šis formāts ir piemērots zīmola atpazīstamības veicināšanai un plašai sasniedzamībai.

2. Non-skippable in-stream reklāmas

  • Kas tās ir?

Tās ir īsas, līdz 15 sekunžu garas reklāmas, kuras lietotāji nevar izlaist.

  • Priekšrocības

Reklāma noteikti tiks noskatīta, nodrošinot pilnīgu vēstījuma nodošanu.

Piemērotas ātriem, skaidriem piedāvājumiem.

  • Kad izvēlēties?

Šīs reklāmas noder, ja vēlaties izcelt svarīgu kampaņu, produktu vai īpašu akciju.

3. Bumper reklāmas

  • Kas tās ir?

Īsas, līdz 6 sekunžu garas reklāmas, kuras nav iespējams izlaist.

  • Priekšrocības

Lieliski piemērotas, lai veidotu zīmola atpazīstamību ar ātru, kodolīgu ziņu.

Budžetam draudzīgāks formāts ar plašu sasniedzamību.

  • Kad izvēlēties?

Izmantojiet bumper reklāmas zīmola stāsta papildināšanai vai īsiem kampaņu akcentiem.

4. Discovery reklāmas

  • Kas tās ir?

Šīs reklāmas tiek rādītas YouTube meklēšanas rezultātos, sākumlapā un ieteikto video sadaļā.

  • Priekšrocības

Tiek parādītas lietotājiem, kuri meklē līdzīgu saturu.

Piemērotas organiskai lietotāju piesaistei.

  • Kad izvēlēties?

Discovery reklāmas ir efektīvas, lai uzrunātu aktīvus interesentus un palielinātu video skatījumus.

5. Outstream reklāmas

  • Kas tās ir?

Outstream reklāmas tiek rādītas mobilajās ierīcēs, ārpus YouTube platformas.

  • Priekšrocības

Sasniedz lietotājus citās vietnēs un aplikācijās.

Efektīvi uzlabo video skatījumu skaitu.

  • Kad izvēlēties?

Šis formāts ir piemērots, ja vēlaties palielināt sava satura redzamību plašākā tīklā.

6. Masthead reklāmas

  • Kas tās ir?

Premium formāts, kur reklāma tiek izvietota YouTube sākumlapas augšdaļā.

  • Priekšrocības

Milzīga redzamība un plaša sasniedzamība.

Piemērotas lielām kampaņām un produktu laišanai tirgū.

  • Kad izvēlēties?

Ja jums ir nepieciešams ātri piesaistīt lielu uzmanību un sasniegt maksimāli daudz lietotāju.

Secinājumi

YouTube Ads piedāvā dažādus reklāmu veidus, katram ar savu mērķi un priekšrocībām. Ja vēlaties palielināt zīmola atpazīstamību, izvēlieties skippable in-stream vai bumper reklāmas. Lai sasniegtu auditoriju ar obligātu ziņas nodošanu, izmantojiet non-skippable reklāmas. Bet, ja vēlaties piesaistīt aktīvus interesentus, discovery reklāmas būs lielisks risinājums.

Atcerieties – galvenais ir saprast savu mērķauditoriju un kampaņas mērķi!