Meklētāji kā ikdienas
būtiska daļa.
Kopš pasaule tika iepazīstināta ar meklētājiem, kopējā sabiedrībā jūtama patiesa pat atkarība no meklētājiem. Meklētāji ir atvieglojuši mūsu dzīves, jo tajos strauji varam atrast gan kaķu attēlus, gan arī nopietnu zinātnisko informāciju.
Arī mums nepieciešamās preces un pakalpojumus bieži meklējam kādā no meklētājiem. Tieši tādēl jebkuram uzņēmumam, kura mērķis ir jauni klienti, jārod iespēja sevi pozicionēt meklētājos.

Meklētāju daudzveidība

Esam pieraduši un ikdienā visaktīvāk lietojam tieši Google meklētāju. Tomēr kopumā pasaules mērogā tiek lietoti arī citi meklētāji. Pieļaujam, ka ir dzirdēti tādi meklētāji kā Bing, Yahoo un Yandex. Ikviens no tiek piedāvā savus risinājumus reklāmu izvietošanai.

Reklāma meklētājos

Meklētāji ir viena no pirmajām vietām, kur vēršamies pēc padoma un informācijas. Tādēļ ikvienam uzņēmumam ir būtiski atrasties šajos meklētājos, jo tieši šeit potenciālie klienti meklēs un arī atradīs jauno preču piegādātāju vai pakalpojumu sniedzēju!

Organiskie rezultāti meklētājos

Ir divi veidi, kā Tava uzņēmuma reklāma var parādīties kādā no meklētājiem. Viens veids ir vienkāršs – samaksāt par to. Otrs – salīdzinoši laikietilpīgāks un sarežģītāks – “izsisties”, veicot precīzu mājas lapas SEO optimizāciju.

Reklāmas kampaņu administrēšana

Šis ir tas, ko mēs kā reklāmas aģentūra darām ikdienā – veidojam un administrējam reklāmas kampaņas meklētājos. Mūsu darbs ir atslēgas vārdu izpēte, reklāmas tekstu izstrāde un kampaņas rezultātu uzturēšana.
Kā mēs palīdzēsim Tavam
uzņēmumam nonākt meklētājos?

Balstoties tajā, uz kādām valstīm vēlēsies organizēt reklāmas kampaņu, ieteiksim attiecīgajā valstī populārākos meklētājus. Pārsvarā strādājam ar Google, Yandex un Yahoo meklētājiem.

Pirmais posms

VAJADZĪBĀM ATBILSTOŠU MEKLĒTĀJU IZVĒLE

Otrais posms

PAREDZAMO IZDEVUMU UN IEGUVUMU PROGNOZE

Trešais posms

KAMPAŅAS IZSTRĀDE UN ADMINISTRĒŠANA

Kas veido kopējos kampaņas izdevumus?

Kad runājam par reklāmas kampaņu organizēšanu meklētājos, ir jārēķinās ar vairākiem aspektiem.

PROGNOZE

KAMPAŅAS PROGNOZES
Kampaņas prognozes izstrādājam bezmaksas. Tādā veidā mēs gan iepazīstinām potenciālo partneri ar konkrētajiem meklētājiem, kā arī, bieži vien, paši iemācāmies ko jaunu par mūsu partnera nozari.

IZSTRĀDE

KAMPAŅAS IZSTRĀDE
Kampaņas ir ļoti dažādas. Vienā nozarē tās būs 2 atslēgas vārdu kopas, citā – 100 . Kampaņas izstrādes cenas noteikšanā tiek ņemti vērā daudzi kritēriji – kampaņas struktūras sarežģītība, aslēgas vārdu skaits, atslēgas vārdu kopu skaits un citi aspekti. Tāpat arī ir būtiski saprast, ka, lai nodrošinātu kvalitatīvu kampaņas darbību, mēs vienmēr izstrādājam 3 tekstu versijas katrai atslēgas vārdu kopai. Kampaņas izstrāde arī mums ir diezgan sarežģīts, bet patiesi interesants process.

BUDŽETS

KAMPAŅAS BUDŽETS
Kampaņas budžetu nosaka gan konkrētā nozare, gan konkrētie atslēgas vārdi, gan atšķirības dažādos meklētājos. Vidēji viens atslēgas vārds vienā nozarē izmaksās 0,10 EUR par klikšķi, sasniedzot 10 klikšķus mēnesī, citā nozarē – 2,10 EUR, sasniedzot 100 klikšķus mēnesī. Tieši tādēļ, lai mēs spētu pēc iespējas precīzāk noteikt kampaņas budžetu, ir nepieciešama kampaņas izmaksu un ieguvumu prognoze.

ADMINISTRĒŠANA

KAMPAŅAS ADMINISTRĒŠANA
Kampaņas administrēšanas izmaksas mūsu piedāvājumā ir tiešā veidā pakļautas kampaņas budžeta izmaksām. Katru mēnesi Tava kampaņa krās klikšķus un pirkumus, tajā pat laikā tērējot kampaņai atvēlēto budžetu. Mēneša beigās, ņemot vērā reālo situāciju aprēķinam kampaņas administrēšanas izmaksas. Izmaksas tiek aprēķinātas proporcionāli iztērētajam kampaņas budžetam. Precīzāki izmaksu aprēķini redzami kampaņas izdevumu un ieguvumu prognozē.
Jau zini, kas Tev nepieciešams?

Sazinies ar mums un jautā pēc konkrēta detalizētā piedāvājuma.
Priecāsimies Tev palīdzēt.